Samen aan Tafel

Samen aan Tafel is een jaarlijks terugkerend project van Lionsclub Oss de Maashorst dat zich richt op het organiseren van een gezellige middag met een viergangen diner en een muzikale omlijsting.  De bediening wordt door de leden zelf verzorgd. Na afloop krijgen alle deelnemers nog een klein presentje mee en worden netjes weer thuis gebracht. De gasten zijn over het algemeen mensen die het afgelopen jaar het nodige hebben meegemaakt of die om allerlei redenen niet vaak meer van huis (kunnen) gaan.

In samenwerking met de ouderenadviseurs en contactpersonen van het RIGOM, het Rode Kruis, de Voedselbank en De Zonnebloem komt de lijst van genodigden voor Samen aan Tafel tot stand. Het lentediner vindt plaats in De Binnenhof van het gastvrije Titus Brandsmalyceum te Oss. Het halen en brengen van de deelnemers is een logistieke operatie op zich, aangezien niet alle deelnemers even mobiel zijn en dit zoveel mogelijk door de leden zelf wordt verzorgd voor zover mogelijk. Daarnaast maken wij gebruik van speciaal vervoer voor mensen met een rolstoel.